måndag 23 mars 2009

Amals inlägg- It is time

Jag känner att det flyter på nu, eller flyter och flyter men jag har börjat ta tag i saker när det gäller skolarbetet. Jag vara bara tvungen att nå botten först för att inse att "detta är inte hållbart"
Det behövdes några radikala förändringar också. Så vi kan väl säga att allting går bra just nu... förutom matten men den kan vi väl bortse från snabt. Inga kommentarer där alltså. Men Inshallah, jag ska klara det. Jag går i natur liksom, att floppa på matten skulle jag nog inte kunna hantera. It is out of question om man säger så. Matten och fysiken (trots min avsky) var en utav av de största aneldningarna till varför jag inte bytte till samhälle. Jag vet att jag skulle ha klarat mig tusen ggr bättre på sam-beteende men ibland får man gör uppoffringar.Tyvärr.
// Amal

1 kommentar:

  1. Anonym19:59

    Jag tycker du borde uppdatera lite oftare Amal // Katra

    SvaraRadera