måndag 4 januari 2010

2010

Hmm...nytt år som sagt, men aaa orkar inte skriva en massa tjafs om "nytt år, nya tag "och allt det där för jag vet att slutändan så spelar det ingen roll. Om jag vill och har lusten och ändra på en massa saker då kommer det att hända men inte genom att jag sitter och skriver det här, i en blogg... och förövrigt så känns det som att 2011 kommer att bli mitt år. Alla dessa år innan känns bara som mellanår. Jag tror att de stora färändringarna, upplevelserna och allt annat som man bör uppleva här i livet kommer snart. Så vitt jag vet så har det inte hänt något revolutionary än liksom...hmm eller? näää inte riktigt. Men jag hoppas  att detta år blir bra såklart, Inshallah x 10^10

1 kommentar:

  1. Girl du har "pimpat" upp bloggen ser jag. I live the new design eller har den alltid varit så fast jag inte kommit ihåg?? Kunde inte access it eftersom det var lösenordsskyddat? Pulkan tror jag vi kan kiss goodbye för jag sätter inte min fot utanför dörren om inte jag måste handla mat för jag svälter ;) haha. It is one heck of a cold January right now.

    Och inshAllah det här året kommer nog vara väldigt spännande. Fast utnyttja tiden som 17-åring, jag tyckte den åldern vara bäst :) och nästa år tar du studenten, yay!

    SvaraRadera