fredag 23 april 2010

Vilken lång dag alltså.
Först började den med att jag skulle följa med Helin till Farsta. Men innan dess hann jag med ett snabbt besök hos min lilla kyckling Marian. År och dar sedan jag var hemma hos henne sist. Det var trevligt där iaf och vi pratade o så. Sedan stack jag till Farsta centrum för att träffa Helin.
   Vi fixade leg till henne och sedan så fikade vi. Det behövdes verkligen. Senare efter det så mötte jag upp Marian, Ipti och Sadia igen samt deras ballerina-kladdkaka. Vet ni vad de gjorde? Tog en mugg från mcdonalds och fyllde den med ett litet mjölkpaket så att de kunde doppa deras kakor! Desperat eller vad?

När jag väl kom hem så tog jag en liten roadtrip med min syrra. Hahah hon tog körkortet för några månader sedan så vi bestämde oss för att äntligen göra ngt åt saken och köra runt lite :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar