onsdag 6 oktober 2010

I like it.

Jag och sköna Santa
Idag var en skön dag. Dels för att vi knappt hade lektioner i skolan och dels för att jag  var med några tjejer från klassen. Detta var vårt "möte nr 10" som vi skämtar om. Dessa möten går i princip ut på ingeting förutom sitta och prata strunt om allt och alla. Vi satt i Liljeholmstorget och fikade. Jag tycker att det är så kul att vi har börjat umgås  mer nu när det är sista året. VI måste ta vara på tiden liksom. Vill inte gå ut och ba "vem var den där tjejen som alltid satt längst bak" eller "vem var den där snubben som alltid räckte upp handen?" HAHA! Nä, vad synd.  Det är inte så grovt.

Det som är intressant är att detta började precis efter en liten incident som inträffade för ett par veckor sedan. Och jag säger Thank God för att det hände. Det är vad jag tycker just nu. Det kanske ändras om ett par dagar/veckor men who cares? Not me.

1 kommentar:

  1. Anonym23:07

    Haha amal jag förstod inte rubriken först (eftersom jag är alltid seg :p) haha "Baby I like it!!) och amal möte nr10?? Går inte du lite för snabb nu? hah men i alla fall ser fram emot våra andra "möten" alltså "talking bullshit!" =D
    /Nabila

    SvaraRadera