söndag 27 mars 2011

Ska studera i Kina

Dagen spenderades först med min kära mamma i Kista där vi pratade lite inför framtiden och gjorde lite ärenden. Jag ska inshallah-om allt går bra- studera i Kina till hösten och de utbildningar jag har sökt till är först och främst tandläkarutbildningen, läkarutbildningen samt en utbildning som jag finner otroligt intressant och VERKLIGEN vill veta mer om, nämligen College of Chemistry and Molecular Science: Nanoscale Science and Technology. Hur coolt? NANOTEKNIK!

Efter att ha gått till Kista mötte jag upp ankan nummer tre dvs Marian Marre Bobo. Vi åkte till Rinkeby och gjorde andra ärenden där. En sak som jag finner ganska otroligt är att det verkligen känns som ett helt annat ställe när man är där. Det känns på ett sätt väldigt främmande men ändå välkomnande och man får lite utomlandskänsla när man är där, speciellt på somrarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar