onsdag 23 mars 2011

Skumt

Redan slutet av Mars. Tiden bara flyger förbi alltså...

Skolan idag var ganska underhållande. Snubben som jag nämnde i inlägget nedan kom tillbaka. Har aldrig i hela mitt liv stött på en så konstig person. Och jag brukar stå ut med de flesta. Men det här tar priset. En i sanningens namn unik personlighet har han. Helt.Jefla.Skum. Det kan nog minst hela min klass intyga då de alla fick "äran" att träffa honom. Tror dock inte att han vågar återvända då jag fick höra att han blev skrämd av ett par personer och blev rädd. Stackare....

Över till något annat. Idag när vi skulle debattera på svenskan skulle man få ta varsin lapp där det stod något ämne t ex "abort är mord". En och en fick man lägga fram sin tes samt tre argument och avsluta med att presentera sin tes igen. Allt var oförberett. Skulle vara mot en legalisering av prostitution. Herregud, Fick en blackout på plats.

1 kommentar:

  1. Ja.. I'm feeling you Amaleeey. Men enligt mig bringar sån rikedom nuffin but problems. Det kan du bara se genom att titta på dagens sk stjärnor. But who am I to judge? :)

    SvaraRadera