Visar inlägg med etikett studenten 2011. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett studenten 2011. Visa alla inlägg

onsdag 25 maj 2011

Done and Done

Är officiellt klar med alla skolarbeten  nu såvida det inte kommer några rester tillbaka -.-
 Men vem bryr sig? JAG ÄR KLAR!!!
Allhamdullilah


Nu är det dags att njuta av ledigheten. 


onsdag 18 maj 2011

Snart över

Livet handlar studenten just nu. All fokus ligger på att klara av dessa dagar fram tills 26:e maj, den dagen då betygen sätts! Sedan gäller det bara att ta vara på tiden man har med sina klasskamrater, vänner, bekanta och lärare fram tills 9 juni för sedan är det över.....13 års inpräntande av kunskap och lärande. En skolgång som har känts stundom evig stundom rapid har då nått sitt slut inshallah









lördag 30 april 2011

MÖSSPÅTAGNING!

Bara några veckor kvar nu, studenten 2011!
Inshallah