torsdag 18 februari 2010

Höjden av lathet

När det går så långt att man börjar beställa mat genom msn så har man sjunkit riktigt lågt! Följande konversation ägde rum för någon timme sedan mellan min ena lillesyster Yasmin och min andra syster Nawal. Ord kan inte förklara detta. Tycker så synd om Yasmin som låter sig mutas med tre ynka kr...TRE! Poor little girl.

yasmin<33 säger:
din beställning är klar!

nawal säger:
kan man få upp den oxå

yasmin<33 säger:
okej det blir 5 kr då?

nawal säger:
1 kr

yasmin<33 säger:
okej jag sänker till 3 kr

nawal säger:

ok

yasmin<33 säger:


vad vill du ha för bröd?

nawal säger:
korv och bröd tack
men ketschup bara och glöm inte något att dricka också. Helst sprite.

yasmin<33 säger:
det finns bara vanligt bröd
vill du ha det?

nawal säger:
ok
eller sno en från mustaf
han märker inte

yasmin<33 säger:
okej kmr om 3 min

nawal säger:

ok, duktigt flicka. Skynda dig.


Efter att jag läste så bestämde jag mig för att skriva tillbaka till Nawal
. Hon försvarade sig med att säga:

yasmin<33 säger:
DIN FULING! VARFÖR UTNYTTJAR DU YASMIN FÖR? VÄNTA BARA
så lat ja svär
kan inte hämta mat sj
stick din får i storstan
hooyo ku sheega
allah hooyo dan dan dan dan daaa dan

Du har precis skickat en vibb.

nawal säger:

asså gå
du e sjuk

yasmin<33 säger:
?

nawal säger:
ja vadå d  e väl inget fel med att hon ska hämta mat till me
det e normalt

yasmin<33 säger:

lathet kallas det

nawal säger:
näää
spara energi heter det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar