onsdag 10 februari 2010

Ja, så kan det gå

NEEEEJ! Istället för att plugga till vårat kemiprov som vi ska ha imorgon så sitter jag här framför datan.
Ni kanske undrar varför(hahah som om ni ens undrar!) men det har inget med dålig självdiciplin och göra utan tvärtom. Har pluggat i flera dagar nu men just idag hände en liten olycka. Jag spillde på min kemibok, inte bara en utan hela två ggr! Vill bara kasta den i väggen just nu.
  Alltså för min del skulle det inte spela någon roll ifall den bara var lite blöt men tyvärr, de sidor som jag behöver tillgång till bestämde sig för att gå och klistra fast sig i varandra. Stupid bok och stupid mjölk/vatten.



PS. Försöker läsa Da Vinci koden. Sidor avklarade: 20/400-nånting sidor. Ska nog återkomma på den punkten.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar